متفاوت ترین فروشگاه اینترنتی ایران
این وبلاگ برای فروش بهترین کالاهای موجود در سطح کشور ایجاد شده است.

آموزش جامع Power Point




آموزش کاربردی Corel DRAW X4




آموزش کاربردی PHP 5



نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:آموزش,کاربردی,Power Point,آموزش کاربردی Corel DRAW X4,PHP 5, توسط محمد حسن |

آموزش انگليسي در خواب


روشی جدید جهت یادگیری زبان

آیا از یادگیری زبان انگلیسی نا امید شده اید!؟

به كمك ضمير ناخودآگاه درخواب انگليسي بياموزيد!!

فنآوري جديد يادگيري براي نسل جديد و آنها که مي خواهند همپاي سرعت تکنولوژي حرکت کنند.

Sleep English يا آلبوم يادگيري مكالمه انگليسي درخواب مجموعه اي است بي نظير وكامل از 18 درس وتمرين آموزش مكالمات زبان انگليسي كه درسها بصورت گفتاري وبه فرمت فايل هاي صوتي mp3 وبه 2 زبان فارسي وانگليسي همزمان ارائه مي شود. اين صداها با تلفيق دو تكنولوژي زنده نمايي صحنه هاي صوتي درداخل جمجمه يا Binaural Sounds وتكنيك منحصر به فرد همسازي وهمگامي مغزي Brain Synchronizing ازطريق هدفون براي مغزهنگام خواب ، قابل شنيدن مي باشند وبه دليل همراه داشتن امواج خاص فعال سازي ذهن هنگام پخش درس ها ، مغز شما را درعالي ترين شرايط كاري ( يعني درخواب ودرزمان استراحت ) ‌وبه راحت ترين شيوه ، با واژه ها وجملات اساسي زبان آشنامي سازد.
شما وقتي از خواب بيدار مي شويد دركمال حيرت مي بينيد كه نسبت به روز قبل چندین لغت جديد برايتان معنادارشده اند وبه طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهيم مكالمات روزمره ونوشته هاي انگليسي را درك مي كنيد!!


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:یادگیری زبان انگلیسی,خواب,مكالمه انگليسي درخواب,زبان فارسي,انگليسي, توسط محمد حسن |

آموزش یوگا


آمادگي جسماني براي مقابله با استرس

حركات و نرمش براي تمركز و آرامش

يوگا چيست؟
لغت "يوگا" به معناي "اتحاد" است. يوگا شكلي از ورزش ميباشد كه بر پايه اعتقادي بنـا شـده اسـت كـه بـدن و تنـفـس ارتـبـاط تـنـگاتنگي با ذهن و فكر دارند. با كنترل تنفس و نـگاه داشـتـن بدن در وضعيتهاي ثابت يا همان "آساناس" يوگا ايجاد توازن (هارموني) مي كند. بهر حال يوگا سحر و جادو نيست. يوگي ها (اساتيد يـوگـا) قادر به ناپـديـد شدن و يا بـلـنـد شـدن از روي سـطح زمـيـن نيستنـد. امـا آنها ميتوانند كارهاي غير عادي و شـگفت آور مـتـعـددي هـمچـون نـگاهـداشتن نفسهايشان براي سـاعـتـها و يـا كند كردن ضربان قلبشان به منظور تقليد حالت مرگ، انجام دهند.
تمرين يوگا شامل 5 عنصر كليدي ميباشد: تنفس مناسب , تمرين, تمدد اعصـاب, رژيـم غذايي, تفكر مثبت و تعمق (مديتيشن). تمرينها - و يا آساناس - به قـصـد بـرطـرف كردن گرفتگي عضلات, استحكام اندامهاي داخلي و بهبود انعطاف پذيري مـفاصل و ربـاطـهـاي بدن طرح ريزي شده اند.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:يوگا,اتحاد,ورزش,تنـفـس,اساتيد يـوگـا,مـفاصل,ضربان قلب,سحر و جادو , توسط محمد حسن |

آموزش حرفه ای حرکات تکنیکی فوتبال

قیمت: 6000 تومان

فوتبال بدون شک جذاب ترین و پر طرفدارترین ورزش دنیا است. بیشتر مردم جهان در اندک مدت شیفته فوتبال می شوند. حتی کودک خردسال همین که توپ را می بیند، به طرفش می دود و آن را با پا می زند. اکثر جوانان و بزرگسالان علاقه مند به فوتبال برای گذراندن اوقات فراغت خود، به این بازی روی می آورند و یا چون دیگران پای تلویزیون و در میدان ها تماشا گر بازی فوتبال می شوند. بازی فوتبال پر هیجان و زیبا است و انسان را خیلی زود سرگرم می کند، تا آن جا که در سال های اخیر شیوه های فوتبال نوین، مردم جهان را بیش از بیش به خود مجذوب کرده است.

گفته می شود که کشور ما بیشترین طرفدار را در سطح قاره آسیا داشته و دارد و از این جهت با کشورهای اروپا و دیگر کشورهای صاحب نام در فوتبال رقابت می کند، اگر بخواهیم این رقابت به برتری بینجامد و فوتبال ما بیش از پیش رشد کند، ناگزیر باید اشکالات کمی و کیفی آن را از راه آموزش بهتر و آموزش زودرس بر طرف کنیم.
این فیلم آموزشي که حرکات تکنیکی جوانی به نام Billy Wingrove را به نمایش می گذارد از جذابیت های بالایی برخوردار است. این جوان حرکات تکنیکی فوتبالیست هاي حرفه ای را خیلی بهتر از آنها انجام می دهد به طوری که در رقابت های دو به دو با فوتبالیست هایی همچون رونالدينو ، كریستيانو رونالدو و زلاتان ايبراهيمويچ به پیروزی دست پیدا کرده است و این فوتبالیست ها از او به عنوان فوتبالیست حرکات تکنیکی یاد می کنند. این فیلم آموزشی کاملا مناسب برای جوانان با استعداد ایرانی می باشد که قصد دارند به یک فوتبالیست حرفه ای تبدیل شوند... اين مجموعه در يك DVD بدون هيچ گونه كاهش كيفيت و حذفيات تقديم علاقه مندان مي شود و قابل پخش بر روي كامپيوتر و DVD پليرهاي خانگي مي باشد. توجه : ارسال پستي ( تحويل در محل و پرداخت به مامور پست ) نداريم.

برخی از ویژگیها
1) آموزش قدم به قدم تمامي تكنيك ها به صورت تصويري  2) قابل پخش در کامپیوتر و تمامی DVD Player هاي خانگی  3) در يك DVD با کیفیت عالي و بدون هیچ گونه حذفیات و کاهش کیفیت  4) رايت بر روي بهترين DVD با سرعت پايين (6X) براي حفظ كيفيت محصول  5) ارسال رايگان با پست پيشتاز به شهرها، شهرستان ها و روستا (تحويل 1 الي 2 روزه)


خرید آموزش حرفه ای حرکات تکنیکی فوتبال

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

hasan85

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:فوتبال,بازی فوتبال,فیلم آموزشي,فوتبالیست ها,آموزش قدم به قدم,پر طرفدارترین ورزش , توسط محمد حسن |

آموزش روش هاي جديد بستن شال و روسری

قیمت: 6000 تومان

حتما شما هم از روش يكنواخت بستن شال خود خسته شده ايد و به دنبال مدل هاي جديد و متنوع هستيد. چطور شال خود را زيباتر سر كنيم ؟! فقط با آرايش چهره زيبا نمي شويد… يكي از مهمترين عوامل زيبا به نظر رسيدن خانم هاي ايراني پوشش سر آنهاست. مطمئن باشيد با ديدن اين مدل ها شما هرگز شال خود را به روش قبلي نمي بنديد… اين مدل ها را ببينيد و به دوستان خود هم توصيه كنيد… پس اين فرصت استثنايي و بي نظير را از دست ندهيد... ما اين مدل ها را از ميان ده ها مدل گلچين كرده ايم و به علاقه مندان تقديم مي كنيم.

اين روش ها براي اولين بار در تابستان 2009 توسط بهترين طراحان و آرايشگران تدوين شده است. هركدام از اين روشها به صورت مرحله به مرحله و كامل توضيح داده شده است. تقديم به خانوم هايي كه شيك و به روز هستند...
اين مجموعه در يك DVD بدون هيچ گونه حذفيات و كاهش كيفيت تقديم علاقه مندان مي شود و قابل پخش بر روي كامپيوتر و DVD پليرهاي خانگي مي باشد. توجه : ارسال پستي ( تحويل در محل و پرداخت به مامور پست ) نداريم.

برخی از ویژگیها
1) آموزش روش هاي جديد بستن شال و روسري  2) تهيه شده توسط بهترين طراحان و آرايشگران مطرح دنيا  3) در يك DVD با کیفیت عالي و بدون هیچ گونه حذفیات و کاهش کیفیت  4) رايت بر روي بهترين DVD با سرعت پايين (6X) براي حفظ كيفيت محصول  5) ارسال رايگان با پست پيشتاز به شهرها، شهرستان ها و روستا(تحويل 1 الي 2 روزه)


خرید آموزش روش هاي جديد بستن شال و روسری

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

hasan85

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:بستن شال,روسری,طراحان و آرايشگران ,آموزش روش هاي جديد بستن شال, توسط محمد حسن |

مدلهای آماده تری دی مکس پک شماره دو


پک شماره دو"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels "

شامل آرشیو کامل سری 51 الی 64 - Archmodels Vol. 51 to 64

کامل ترین کلکسیون Model و Object های آماده و با کیفیت 3DS Max و سایر نرم افزارهای سه بعدی از کمپانی Evermotion Archmodels !
مطمئنا تمامی تری دی مکس کارها اعم از مبتدی و حرفه ای اهمیت مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس را به خوبی می دانند. آنجا که در طراحی داخلی ساختمان به جای طراحی در و پنجره های سه بعدی حرفه ای با جزئیات کامل، با استفاده از سورس با کیفیت آماده می تواند دهها ساعت در وقت صرفه جویی کنید و کیفیت را نیز به بالاترین حد ممکن برسانید. بی شک تمامی کاربران نرم افزارهای سه بعدی به ویژه 3DS Max اهمیت داشتن کلکسیونی کامل از بهترین Model ها و Object ها ی آماده چقدر در طراحی هر چه واقع گرایانه تر، زیباتر و قوی تر موثر است .
شاید تری دی مکس کاری نباشد که نام سری محصولات Archmodels از کمپانی Evermotion را نشنیده باشد و با مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس این شرکت کار نکرده باشد.

"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels "
- بیش از 85 گیگابایت و 20.000 انواع سورس و مدل و آبجکت و تکستچر و VRay و FBX و MXS و C4D تری دی مکس و ... متنوع و گوناگون با کیفیت !
- آرشیو کامل Archmodels سری 1 تا 64 از شرکت Evermotion .
- تنوع موضوعی بی نظیر مدل های آماده که تمامی نیازهای تری دی مکس ها و طراحان را يكجا رفع می نماید .
- به همراه نسخه نهایی و کاملا اکتیو شده DVD نرم افزار Autodesk 3DS Max 2010 32/64 Bit Retail


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:آموزش جامع, کامل و حرفه ای 3DS Studio Max,آموزشی مقدماتی, توسط محمد حسن |

لذت نقاشی مجموعه شماره 1


آموزش كامل نقاشي رنگ روغن  توسط باب راس استاد بزرگ نقاشی

11ساعت فيلم آموزشي به زبان فارسی

در اين مجموعه كه براي اولين بار به زبان فارسي ارائه مي شودبه راحتي مي توانيد از مبتدي تا عالي نقاشي رنگ روغن را بياموزيد و از نقاشي كردن لذت ببريد.
باب راس در سال 1943 در شهر ساحلي دايتوناي فلوريدا بدنيا آمد. پدر باب يك نجار بود. سال نهم دبيرستان بود كه مدرسه را رها كرد و به نيروي هوايي پيوست. بهنگام اقامتش در آنكورايج با نقاشي آشنا شد. بعد از پايان دوران خدمتش بود كه به مدارس زيادي براي يادگيري نقاشي رفت،بعد از فوت باب، يكي از دوستانش بنام آنيت كوالسكي روش باب را براي نقاشي گلها توسعه داد. هر چند كه باب فوت كرد اما مي توان تصور كرد كه او با همان موهايي كه مانند برگهاي يك درخت بر سر او سايه انداخته، آرام و با همان صداي آرام، به فرشتگان تعليم نقاشي مي دهد! و بسياري از نقاشان آماتور ايراني به روح او به پاس خدماتش درود مي فرستند.


نوشته شده در تاريخ شنبه 18 تير 1390برچسب:نقاشي,تعليم نقاشي,نقاشي رنگ روغن,نقاشان آماتور ايراني, توسط محمد حسن |

آموزش حرفه ای 3DS Studio Max


مجموعه عظیم آموزشی 3D Studio Max  شرکت Gnomon

بیش از 70 ساعت آموزش جامع و حرفه ای همراه با برترین پلاگین ها !

محتویات این بسته آموزشی جامع به این شرح است :
تمامی 14 دی وی دی و مبحث اصلی دی وی دی های اورجینال Gnomon Workshop که مشتمل بر55 ساعت آموزش جامع، کامل و حرفه ای 3DS Studio Max به صورت کاملا مالتی مدیا می باشد .
دو دی وی دی آموزشی مقدماتی و مدل سازی شرکت Lynda ! بیش از 23 ساعت آموزش مالتی مدیا !
کلکسیون بی نظیر و بسیار ارزشمند از تمامی پلاگین های مطرح مورد نیاز 3DS Studio Max نسخه های 6 تا 2009 - بیش از دویست پلاگین کمیاب و گرانقیمت !
نسخه کامل و کاملا اکتیو شده نرم افزار Autodesk 3DS Studio Max 8 ، 9 و حتی 2008 و 2009 که همگی برگرفته شده از دی وی دی های اورجینال این محصولات هستند و هیچ کاستی چه از لحاظ Tutorial و چه از لحاظ Sample ها ندارد، در دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی !و ...


نوشته شده در تاريخ شنبه 18 تير 1390برچسب:آموزش جامع, کامل و حرفه ای 3DS Studio Max,آموزشی مقدماتی, توسط محمد حسن |

آموزش ساخت گل شیشه ای نشکن


هم هنرمند شوید هم شاغل

ویژه خانم هایی که میخواهند خانه ی خود را با هنر دستانشان تزئین کنند.

بهترين و جديدترين شيوه هاي ساخت گل شيشه ای

پيشرفته ترين متدهاي آموزش ساخت گلهاي شيشه اي

به راحتي و فقط با این مجموعه آموزشی می توانید تمام هنر ساخت گلهاي شيشه اي را بياموزيد.


نوشته شده در تاريخ شنبه 18 تير 1390برچسب:آموزش ساخت گلهاي شيشه اي,گل شيشه ای,شيوه هاي ساخت گل, توسط محمد حسن |

آموزش پرورش مرغ تخم گذار


بصورت چندرسانه ای و مالتی مدیا

شغلی تضمین شده ، پر درآمد و اشتغال زا

تخم مرغ بعنوان یکی از محصولات همیشگی در سبد خرید خانوارهای ایرانی و یکی از پرمصرف ترین مواد غذایی در کشورمان مطرح می باشد و تورم در بالا رفتن قیمت آن نقش مهم و اساسی ایفا می نماید، از این رو میتواند برای شما بعنوان شغلی پر درآمد و تضمین شده به حساب آید.
در این مجموعه نفیس که بصورت چند رسانه ای ساخته شده است، شما کلیه مراحل راه اندازی مرغداری و پرورش مرغ تخم گذار را خواهید آموخت.

بخشی از مطالب و محتویات این مجموعه آموزشی :
مشخصات عمومی
تاسیسات و تجهیزات
مدیریت پرورش
مدیریت تولید تخم مرغ
بیماری ها و عوامل خطر ساز
تغذیه
و …


نوشته شده در تاريخ شنبه 18 تير 1390برچسب:مدیریت تولید تخم مرغ,پرورش مرغ تخم گذار,راه اندازی مرغداری, توسط محمد حسن |

آموزش بدنسازی


آموزش قدم به قدم بدنسازي و رژيم غذايي توسط اساتید مجرب ایرانی

آموزش کلیه حر کات و نرمش ها

بهمراه ارائه برنامه تمرین-برنامه ویتامینی و...


نوشته شده در تاريخ شنبه 18 تير 1390برچسب:آموزش قدم به قدم بدنسازي,آموزش کلیه حر کات و نرمش ها, توسط محمد حسن |

مجموعه کامل طراحی سایت


کاملترین مجموعه برای طراحی انواع وب سایتها

با کمترین هزینه سایت مورد نظر خود را ، راه اندازی نمایید!

این مجموعه بی نظیر شامل هزاران سورس، اسکریپت و سیستم مدیریت وب به شرح زیر می باشد:

سیستم راه اندازی سایت با تکنولوژی آجاکس (فارسی)** جدید**
سیستم های مدیریت وبسایت-سیستم های مدیریت وبلاگ-سیستم ایمیل دهی رایگان-سیستم ایجاد و مدیریت فروشگاه آنلاین-سیستم مدیریت انجمن های گفتگو-سیستم مدیریت خبرگزاری-سیستم وبلاگ دهی رایگان-سیستم مدیریت لینک-سیستم پشتیبانی آنلاین-سیستم فروش و حراج دامنه-سیستم تبادل بنر-سیستم گالری تصاویر-سیستم مدیریت مدارس آنلاین-سیستم دوستیابی-سیستم حراجی آنلاین-سیستم ثبت دومین و Whois-سیستم چت روم-سیستم امتحان آنلاین-سیستم ایجاد آپلود سنتر و دانلود-سیستم موتور جستجو-سیستم سایتهای دانلود-سیستم سایتهای دریافت موزیک-سیستم آژانس املاک-سیستم نیازمندیها-سیستم سایت بازیهای رایانه ای-سیستم دوست یابی-سیستم ایجاد سایت آنلاین
سیستم موتور جستجو-سیستم آموزش مجازی و الکترونیکی-سیستم فروش آنلاین تمپلیت-سیستم فروشگاه آنلاین هاست و دامنه-سیستم ارسال SMS-سیستم هتلداری برای هتلها-سیستم جوکستان-سیستم نظرسنجی آنلاین-سیستم سایتهای کاریابی-سیستم ارسال ایمیل-سیستم ارسال آگهی و تبلیغات-سیستم ارسال کارت پستال-کاملترین نسخه PHPNUKE موجود در بازار شامل صدها ماژول و بلوک فارسی-به همراه آموزش نصب بر روی وب هاست-و لوکال هاست (نصب بر روی ویندوز)-- سیستمهای فارسی و چند زبانه--و صدها سیستم مدیریت سایت دیگر.

بیش از 3000 قالب آماده وب در زمینه های مختلف با سورس آنها
بیش از 5000 سورس آماده فلش
کامل ترین و بی نظیرترین سورسهای فلش
 


نوشته شده در تاريخ جمعه 17 تير 1390برچسب:ایجاد و مدیریت فروشگاه آنلاین,سیستم تبادل بنر,سیستم ارسال SMS,سیستم ارسال ایمیل, توسط محمد حسن |

راهنمای دریافت بورس تحصیلی از دانشگاههای خارجی


اين مجموعه نفیس شامل اطلاعات متنوع در زمینه اخذ پذیرش از دانشگاه‌های خارج از ایران و همچنین مراحل و اطلاعات لازم جهت دریافت ویزای تحصیلی است و با هدف کمک به دانشجویان ایرانی‌ برای ادامه تحصیل در خارج از کشور ایجاد شده است. این مجموعه همچنین اطلاعات زیادی در زمینه‌ی مهاجرت به کشورهای مختلف، جهت ادامه تحصيل در بر دارد.
در اين مجموعه ارزشمند خواهيد يافت:
راهنماي اخذ پذيرش و بورس تحصيلي از دانشگاه هاي معتبر دنيا
راهنماي پذيرش تحصيلي خارجي و نگارش CV
اخذ پذيرش تحصيلي و بورس تحصيلي و ادامه تحصيل در كشورهاي خارجي
شرايط و ملزومات اخذ پذيرش و بورس تحصيلي در هر كشور شامل آمريكا، كانادا ، اروپا ، تركيه، سوئد، مالزي، هند ، آلمان، اكراين ، ژاپن ، انگليس ، استراليا ، كشور هاي همسايه ايران و دهها كشور ديگر، به صورت پله به پله از اخذ مدرك زبان و نامه نگاري با اساتيد تا اخذ پذيرش و بورس تحصيلي و .......
 


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:ادامه تحصیل در خارج از کشور ,راهنماي اخذ پذيرش و بورس تحصيلي,ادامه تحصيل در كشورهاي خارجي, توسط محمد حسن |

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد