متفاوت ترین فروشگاه اینترنتی ایران
این وبلاگ برای فروش بهترین کالاهای موجود در سطح کشور ایجاد شده است.

کتاب تغذیه کودکان


شامل نکات تغذیه ای و دستور آشپزی

آیا می دانید در سنین مختلف چه غذایی به کودک دلبندتان بدهید؟

آیا می خواهید ذائقه کودک خود را به انواع مواد غذایی عادت دهید؟

آیا می دانید با کودک در زمان غذا دادن چه رفتاری داشته باشید؟

آیا کودک شما بد غذا است و شما کلافه شده اید؟

آیا به دنبال غذاهای مناسب و مقوی و دستور پخت آنها می باشید؟

آیا می دانید چه خوراکیهایی برای کودکان ممنوع و خطرساز هست؟

چرا کودکان شما لاغر،چاق و یا قد کوتاه هستند؟


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 26 تير 1390برچسب:تغذیه کودکان,دستور اشپزی,کودکان لاغر,انواع مواد غذایی,راههای افزایش وزن, توسط محمد حسن |

صد هزار کتاب،پروژه،پایان نامه و مقاله عمومی و تخصصی


مجموعه استثنایی بیش از 100.000 هزار کتاب ، پروژه ، پایان نامه و کارآموزی رشته های مختلف

داستان،رمان،شعر،تاریخی،آموزشی و مقالات تخصصی و عمومی

شامل صدها پروژه ،پایان نامه و مقالات مرتبط به رشته های دانشگاهی:

کامپیوتر،حسابداری،حقوق،عمران،روانشناسی،جامعه شناسی و علوم اجتماعی

مناسب برای کلیه گروههای سنی و کلیه گرایشهای تخصصی

صاحب بزرگترین کتابخانه دیجیتالی ایران شوید!

این مجموعه که در قالب 12 DVD عرضه می گردد، حاوی بیش از 100000 جلد کتاب (عمومی و تخصصی) ، پروژه و پایان نامه، مقالات علمی و تخصصی ارائه شده در سمینارهای مختلف و در موضوعات و رشته های متنوع دانشگاهی می باشد.

معرفی کتب و مقالات موجود در این مجموعه بی نظیر :

1-کتب و مقالات عمومی :

این مجموعه در زمینه های ادبیات ، شعر و رمان - فلسفه و عرفان - ادیان و مذاهب - روانشناسی - دانش نامه ها - دایره المعارف ها - سیاست - علوم ماوراء - خانه داری و کودکیاری - دکوراسیون داخلی ...... و موضوعات بسیاردیگر ارائه گردیده است. مقالات علمی موجود در این مجموعه منبع مطالعاتی و تحقیقاتی بسیار جالب و مفیدی جهت خوانندگان بویژه دانشجویان گرامی و نیز سایر خوانندگان می باشد.در مجموع می توان گفت که این محصول با توجه به عمومی بودن موضوعاتش می تواند نیازهای مختلف مطالعاتی همه افراد خانواده را مرتفع نماید.

2-پروژه ، پایان نامه و کارموزی رشته های : کامپیوتر،حسابداری،حقوق،عمران،روانشناسی،جامعه شناسی و علوم اجتماعی

 

3-کتب و مقالات تخصصی :

این مجموعه در زمینه های متنوعی مانند روانشناسی و روانپزشکی - علوم تغذیه - عمران و معماری - کشاورزی - زبان و ادبیات - علوم سیاسی - اقتصاد و مدیریت - طب و پزشکی و بهداشت - علوم پایه مانند ریاضی، شیمی، فیزیک - هوا فضا - حسابداری - علوم مهندسی مانند صنایع، کامپیوتر، برنامه نویسی، متالوژی و غیره - علوم و موضوعات بسیار دیگر می باشد. مخاطبین این گروه از کتب و مقالات معمولا دانش آموزان و دانشجویان و معلمین و اساتید می باشند. گرچه سایر اقشار جامعه نیز به فراخور سلیقه و نیازشان می توانند از این منابع بهره مند گردند.

 

4-مقالات علمی و تخصصی :

این مجموعه شامل مقالات علمی و مقالات مختلف ارائه شده در سمینار های گوناگون در موضوعات و رشته های متنوع دانشگاهی می باشد. بنابراین منبع بسیار مفیدی جهت دانشجویان گرامی برای انجام پروژه های دانشگاهی می باشد. گرچه سایر علاقمندان نیز می توانند از مطالب آن استفاده کرده و بهره مند گردند.

 


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:روانشناسی,روانپزشکی,کشاورزی,کتب,متالوژی,مقالات علمی,دانشگاه,هوا فضا, توسط محمد حسن |

کتاب زنانی که مردان عاشقشان می شوند


قابل توجه کلیه خانمها(مجرد و متاهل)

آیا فکر کرده اید چرا تا بحال مجرد مانده اید؟

چرا تا کنون فرد مورد مورد نظر خود را پیدا نکرده اید؟

آیا می دانید مردان به دنبال چه زنانی هستند؟

آیا می خواهید این مشکلات را رمز گشایی کنید؟

شاید هم می خواهید آتش عشق را در زندگی مشترک خود شعله ور کنید!

آیا تا به حال پیش آمده که در مورد روابط خود بیندیشید و سپس احساس کنید که یک جای کار می لنگد؟احتمالا شما نیز مانند بسیاری از افراد، مجرد هستید و روابط اجتماعی خوبی هم دارید و برای آشنایی بیشتر، با افراد بسیاری ملاقات کرده اید و از خود می پرسید که چرا با این وجود نمی توانید فرد مورد نظر خود را پیدا کنید شاید هم متاهل باشید یعنی شریک زندگی خود را پیدا کرده اید اما احساس می کنید در این زندگی مشترک، عشق را گم کرده اید.پاسخ شما در این کتاب نهفته هست!!
بسیار خوب، اگر می خواهید همسر مناسبی پیدا کنید یا آتش عشق را در زندگی مشترک خود شعله ور کنید کتاب مناسبی را انتخاب کرده اید.
زنان بسیاری وجود دارند که در برخورد با مردان دارای مهارت بسیار بالایی هستند.گویا این زنان خصوصیاتی دارند که براحتی می توانند مردان را جادو کنند. با مطالعه این کتاب می توانید به اسرار انجام اینکار پی ببرید.
این کتاب اصولی را ارائه می دهد که هم برای افراد مجرد و هم برای آنان که متاهل می باشند کاربرد دارد.


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:آتش عشق,زندگی مشترک,جادو ,افراد مجرد ,مهارت,اسرار,مطالعه, توسط محمد حسن |

کتاب جسارت عشق


ویژه خانمها و آقایان

جسارت عاشقانه زیستن را فرا بگیرید

عشق حقیقی را در وجود خود کشف و پرورش دهید

همسر یا نامزدتان را عاشقانه دوست داشته باشید

مهمترین درس ازدواج یعنی عشق ورزی را یاد بگیریم

کلید برقراری رابطه پایدار در دستان شما خواهد بود

کتاب «جسارت عشق» یک راهنمای 40 روزه است که قلب شما را دوباره به سمت دوست داشتن واقعی همسرتان هدایت می‏کند.
ازدواج هدیه ای زیبا و ارزشمند است
.خداوند ازدواج را راهی برای رهایی از تنهایی،چند برابر کردن کارایی،بنا نهادن خانواده،تربیت فرزندان،لذت از زندگی و بهره مندی از صمیمیتی خانوادگی می داند.اما علاوه بر اینها،ازدواج به ما یاد می دهد که خواهان رشد و پیشرفت باشیم و مشکلات و خود محوری هایمان را با زندگی در کنار همسرمان برطرف کنیم.اگر آماده تعلیم باشیم مهمترین درس ازدواج را که توانایی عشق ورزی است را یاد میگیریم.

این کتاب در مورد عشق است.در مورد یادگیری و جسارت عاشقانه زندگی کردن است.همراهتان در این سفر نزدیکترین شخص به شما یعنی همسرتان است.در این سفر باید شجاع باشید.اگر این جسارت را بپذیرید باید بجای پیروی از قلبتان ، بخواهید که راهنمای آن باشید.دنیا به شما می گوید که از قلبتان پیروی کنید.اما اگر شما راهنمای قلب تان نباشد شخص یا چیز دیگری اینکار را خواهد کرد.((قلب از همه چیزهای دیگر فریب آمیز تر است.))قلب است که همیشه می گوید چه احساسی در لحظه درست است.


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:ازدواج,خداوند,کتاب,قلب ,تربیت فرزندان,عشق,جسارت,جسارت عاشقانه, توسط محمد حسن |

کتاب آموزش خیاطی نوین


ویژه خانمهای ایرانی

آموزش خیاطی نوین از مبتدی تا حرفه ای

هنر خیاطی هنر ارزنده ای است که پوشش بیرونی،هستی را جمال می بخشد.هنر ظریف خیاطی از دیرباز در ایران به عنوان یک هنر اصیل همیشه مورد توجه بوده،تنوع طرح ها و رنگ ها و مدل ها در مناطق مختلف ایران نیز گویای این مطلب است.
در این کتاب سعی شده که با توضیحات ساده گامی برای آموزش این هنر برداشته و یکی از عمده ترین اهداف این کتاب این است که مطالب به گونه ای ساده و روشن برای کارآموزان بیان گردد.


نوشته شده در تاريخ شنبه 18 تير 1390برچسب:هنر خیاطی,آموزش خیاطی,خیاطی نوین, توسط محمد حسن |

کتاب صد و یک روش رمانتیک بودن


ویژه خانمها و آقایان

چگونه یک ارتباط و زندگی عشقولانه و دلپذیر با نامزد یا همسر خود داشته باشیم؟؟

یکصد و یک روش منحصر بفرد ، برای شروع حس عاشقی و رمانتیک بودن تقدیم به شما.

اگر خالصانه و عاشقانه یک قدم در راه عشق بردارید مطمئن باشید که عشق برای رسیدن به شما چند قدم برمیدارد.کافیست که خودتان بخواهید.فقط خودتان بخواهید.


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 14 تير 1390برچسب:قدم در راه عشق ,حس عاشقی و رمانتیک,ویژه خانمها و آقایان, توسط محمد حسن |

کتاب از آن تیپ دخترها نباشید


ویژه خانمها

از آن تیپ دخترها نباشید و الا به پست همان تیپ پسرها می خورید!

آیا فرد تنهایی هستید که دوست دارید خیلی زود یک رابطه سالم و موثر را آغاز کنید؟

آیا در یک رابطه ناسالم و نامناسب گیر کرده اید؟

آیا دیگر نمی خواهید تحقیر شوید و حرف زور بشنوید؟

آیا فکر می کنید نامزدتان نمی خواهد به شما تعهدی داشته باشد؟

آیا فاقد اعتماد به نفس هستید و خود را لایق فرد مقابل نمی دانید؟

آیا هنوز نمی دانید چرا نامزدتان شما را ترک کزد؟

آیا از رفتار نامزد یا مرد زندگی تان خسته شده اید؟

آیا همان دختری هستید که معنی یک رابطه سالم و ابدی را نمی داند؟


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:اعتماد به نفس,چرا نامزدتان شما را ترک کزد؟, توسط محمد حسن |

کتاب آنچه که زنان دوست دارند بشنوند


ویژه خانمها

چه میزان از مردان شناخت دارید؟

آیا می خواهید به عمق وجود مرد و همسر زندگی خویش دست یابید؟

آیا می خواهید شناخت کافی از عادات و خلق و خوی مردان بدست آورید؟

آیا دوست دارید که مردان درباره احساساتشان با شما صحبت کنند؟

شناخت مردان برابر است با خوشبختی شما

 

مردها خیلی سخت از پشت دیوار سکوت بیرون می آیند.سوالهای بی جواب زیادی، در مورد مردها وجود دارد و زنها مجبور شده اند برای یاقتن پاسخ این سوالات به زن های دیگری روی بیاورند.مردها خیلی ساده تر از زن ها هستند.آنها خیلی راحت تر و بی خیال ترند.مردها متفاوت هستند.مردها نه تنها با سادگی هایشان زنها را آزار می دهند بلکه با صحبت به زبانی متفاوت باعث سر در گمی آنها می شوند.این یکی دیگر از دلایل دشوار برقراری ارتباط زن و مرد است.
اگر خواستار یک رابطه قوی و محکم با مردها هستید اگر می خواهید خوشبخت شوید باید بیشتر در مورد مردها فکر کنید و آنها را بشناسید پس می توانید با مطالعه همین کتاب آغاز کنید.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:شناخت مردان,همه چیز درباره مردان,جذابیت های زنان,تفاوت زن و مرد, توسط محمد حسن |

کتاب داریوش کبیر


داریوش که بود و چه کرد؟

در این کتاب نویسنده بر آن است که توصیف شخصیتها و رویدادهایی که موضوع این مجموعه را شکل داده اند،اعمال خشونت نادرست،جاه طلبی،استبداد یا جنایتهای بی رحمانه قهرمان ها و فاتحان را که موجب سوء طن دیگران نسبت به آنها می شود را بزرگ نمایی نکند.
حکایت بی مسئولیتی و شورش ابسلم،قتل داود،استبداد هرود و تمام حکایتهای مربوط به جرم در بستری از آرامش،سادگی،بی طرفی و گذشت بیان شده اند طوریکه آنها را به گناه متهم کرده اما مورد غضب و قضاوت متعصبانه خود قرار نمی دهیم.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:دانستنی ها در باره کوروش کبیر,سخنان کوروش کبیر,زندگی نامه کوروش کبیر, توسط محمد حسن |

کتاب رازهای جذب دیگران


قابل توجه خانمها و آقایان

رازها و جذابیتهای درون خود را کشف کنید

افراد را در نگاه اول شیفته و مقهور خود نمایید!

هر کسی را در هر زمانی به خود علاقمند کنید!

ذهنیت افراد را تغییر دهید و نیرنگها را تشخیص دهید

آیا از بازیچه شدن و مورد سوء استفاده قرار گرفتن خسته شده اید؟آیا گاهی اوقات احساس می کنید به حرف شما توجه نمی کنند یا اینکه به اندازه کافی مورد احترام قرار نمی گیرید؟
آیا تا بحال دوست داشته اید کنترل هر مکالمه یا موقعیتی را در دست بگیرید؟وقتی می توانید از بزرگترین اسرار علم روانشناسی برای باز کردن راه خود استفاده کنید چرا اجازه دهید دیگران کنترل زندگی تان را بدست گیرند؟ با استفاده از این اسرار می توانید هر فردی را به هر کاری که دوست دارید وادار کنید و دیگر احساس ناتوانی نکنید.
در این کتاب شما به دنیایی وارد می شوید که علم روانشناسی در آن حاکم است.تشخیص دادن نیرنگها ،تغییر دادن ذهن افراد یا کنترل کردن موقعیتها،که با استفاده از دستورالعملهای آسان و یک سری راهکارها و روشهای بسیار ساده که در این کتاب شرح داده شده است امکانپذیر می باشد.در این دنیا شما می توانید کامل ترین و پیشرفته ترین برنامه های روانشناسی را به کار گیرید تا ذهن خود را به نیرومندترین اسلحه خود تبدیل کنید.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:پیشرفته ترین برنامه های روانشناسی,تغییر دادن ذهن افراد یا کنترل کردن موقعیتها, توسط محمد حسن |

کتاب چهار فصل ازدواج


ویژه خانمها و آقایان

آیا می دانید در چه فصلی از ازدواجتان هستید؟

بهار،تابستان،پاییز یا شاید هم زمستان؟

آیا می خواهید زمستان زندگی خود را به بهار تبدیل کنید؟

آیا می خواهید مهارتهای لازم برای بهبود زندگی و ازدواج را بدست آورید؟


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:مهارتهای لازم برای بهبود زندگی و ازدواج, توسط محمد حسن |

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد