متفاوت ترین فروشگاه اینترنتی ایران
این وبلاگ برای فروش بهترین کالاهای موجود در سطح کشور ایجاد شده است.

مستند بهشت پرندگان


مستندي زيبا از مستند ساز معروف ديويد اتنبرو محصول 1996 از شبكه BBCدر مورد پرندگان بسيار زيبا و ناياب جهان در جنگلهاي استوايي و گرمسيري كه واقعا با زيبايي بي نظيرشان صحنه هاي بهشتي را خلق كرده اند. با تصاوير فوق العاده زيبا و ديدني زيباترين تصاوير از بديع ترين جنگل هاي جهان .عجيب ترين خلقتهاي خداوند را ببينيد كه توسط دوربين شكار شده اند. يكي از برترين آثار بزرگترين مستند ساز جهان ديويد اتنبرو . اگر ميخواهيد زيباترين و شگفت انگيز ترين پرنده هاي جهان را ببينيد اين مستند را تهيه كنيد.شما هم با اين مستند ساز بزرگ همراه شويد و به تماشاي بهشتي از پرندگان شگفت انگيز بنشينيد.شايد شما هم باورتان نشود اما اين پرندگان زيبا وجود دارند .بهشت دنيا را شما هم مي توانيد ببينيد.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:پرندگان بسيار زيبا و ناياب جهان,عجيب ترين خلقتهاي خداوند,بزرگترين مستند ساز جهان, توسط محمد حسن |

مستند همگام با دایناسورها


دايناسورها، يكي ازانواع خزندگان ماقبل تاريخ بودند،دايناسورها، حدود 165 ميليون سال بر زمين حكمفرمايي كردند، اما 65 ميليون سال قبل، به طور مرموزي منقرض شدند. ديرينه شناسان، با مطالعه بقاياي فسيلي آنها، درباره دنياي ماقبل تاريخ به يافته هاي حيرت انگيزي رسيده اند.این مجموعه دریچه ای جدید درباره حیات و ساختار زندگی دایناسورها به روی شما می گشاید.
دایناسورها را می توان به دو گروه اصلی و بزرگ تقسیم کرد:دايناسورهاي گياهخوار( herbivores Dinosaur )دايناسورهاي گياه خوار از جمله بزرگترين حيوانات بودند که تا کنون بر روي زمين زندگي کرده اند و براي حفاظت از خود در مقابل حيوانات شکاري به جثه بزرگ خود و بدن مسلح خود متکي بودند. آنها بيشتر اوقات روز را به چريدن بر روي گياهان مي‌گذراندند. براکيوزاروس عظيم‌الجثه 25 متر طول و 76 تن وزن داشت . گردن بلندش او رادر رسيدن به رستني‌هايي که براي ديگر دايناسورها خیلی بلند بودند ياري مي‌کرد
.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:بهترین مستند باغ وحش,مستند بی بی سی, مستند دایناسورها,, توسط محمد حسن |

مستند شاخص


 

مجموعه یازده قسمتی شاخص که به بازخوانی مستند آرا واندیشه های امام خمینی ( ره ) اختصاص دارد ،در ایام مبارک دهه فجر از بخش های مختلف خبری وچندین شبکه سیما پخش شد.
مستند شاخص بعد از سیره عملی امام روح الله ومستند نوزده قسمتی دفاع مقدس ، سومین مستندی است که واحد مرکزی خبر در سه سال اخیر تولید می کند.
در مستند شاخص ، با استناد به اسناد تصویری – صوتی ومکتوب ،افکار ومواضع امام خمینی ( ره ) در یازده محور: " امام وقانون "، " ا مام و بنی صدر"، "امام و فلسطین"، "امام و مردم"، "امام و وحدت"، "امام و استقلال"، "امام و آزادی"، "امام و آمریکا"، "امام و ولایت فقیه"، "امام و توطئه و نفاق" و "امام و جمهوری اسلامی" مورد باز خوانی قرار گرفته است.

پخش مستند شاخص در داخل، با حرف و حدیث هایی نیز مواجه بود که از جمله ی آن ها، می توان به حمایت جمع کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پخش مستند شاخص در صدا و سیما و نیز نامه ی آقای حسن خمینی و نیز پاسخ آقای ضرغامی به ایشان در مورد مستند شاخص نام برد.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:مستند شاخص,زندگی نامه امام خمینی(ره),مستند دفاع مقدس, توسط محمد حسن |

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد